Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
In an unprecedented phenomenon that swept across Britain at the turn of the nineteenth century, writers, advertisers, and architects began to create and sell images of an authentic cultural realm paradoxically considered outside the marketplace. Such images were located in nostalgic pictures of an idyllic, pre-industrial past, in supposedly original objects not derived from previous traditions, and in the ideal of a purified aesthetic that might be separated from the mass market. Presenting a lively, unique study of what she terms the "commodified authentic," Elizabeth Outka explores this crucial but overlooked development in the history of modernity with a piercing look at consumer culture and the marketing of authenticity in late nineteenth- and early twentieth-century Britain. The book brings together a wide range of cultural sources, from the model towns of Bournville, Port Sunlight, and Letchworth; to the architecture of Edwin Lutyens and Selfridges department store; to work by authors such as Bernard Shaw, E. M. Forster, Henry James, D. H. Lawrence, James Joyce, and Virginia Woolf.