• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Consumer Satisfaction

Advancements in Theory, Modeling, and Empirical Findings

Alessandro Maria Peluso
€ 62,45
+ 124 punten
Levertermijn 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Consumer satisfaction is one of the most widely investigated topics in marketing research. Yet, despite the huge research efforts invested in this area, what satisfaction really is, how it can be measured and improved, and how it impacts consumer behavior and firm performances remain unclear. This book presents the state-of-the-art in consumer satisfaction research and reports an empirical application of a new model, the Knowledge-Hope Model by Guido (2010), which promises to make a substantial contribution to the field. The application has been structured in two connected studies, following a procedure that is easily implementable by researchers, managers, and practitioners.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
173
Taal:
Engels
Reeks:
Reeksnummer:
nr. 9999

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9783034306362
Verschijningsdatum:
4/08/2011
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
140 mm x 210 mm
Gewicht:
289 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 124 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.