• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Consumer Insight

How to Use Data and Market Research to Get Closer to Your Customer

Merlin Stone, Bryan Foss, Alison Bond
Paperback | Engels | Market Research in Practice
€ 41,95
+ 83 punten
Levertermijn 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Part of the Market Research in Practice series - essential guides for the burgeoning Market Research Society training and qualifications programme.

Written by leading experts on database marketing, customer service and Customer Relationship Marketing (CRM), Consumer Insight provides comprehensive coverage of the classic areas that market researchers and marketers need to focus on: knowing who and where customers are, what they do, what they buy and what they would like to buy. It also explores how customers' thoughts, feelings, objectives and strategies influence their behaviour.

The book also explains how companies gain insight by managing and using their customer data correctly. Packed with the latest models, tools and research findings, it provides a great opportunity for market researchers to improve their knowledge of database marketing and CRM, and how they relate to market research. Readers will gain an understanding of what customer management actually is, what information is used, and how this information needs to be planned to support customer management.

Key content includes:

what is database marketing?

how do customer care and database marketing use consumer insight?

consumer insight and marketing research

analysing consumer data

development and retention of customers

data protection, risk, good and bad consumers

consumer insight systems

managing consumer insight

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
288
Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780749442927
Verschijningsdatum:
26/10/2004
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
170 mm x 221 mm
Gewicht:
508 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 83 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.