• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Non-fictie
  3. Psychologie
  4. Consumer Entertainment Psychology Behaviors

Consumer Entertainment Psychology Behaviors

Johnny Ch Lok
Paperback | Engels | Leisure Consumer Behavior
€ 27,95
+ 55 punten
Uitvoering
Levertermijn 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

The travellers they will feel to make the accurate expenditure budget before they decide to go to thecountry to travel when they apply internet to seek any travelling data. Even, some travellerswill apply internet media to discuss to other travellers by email media communication channel conveniently.For example, facebook is the most popular social medianetworing. During the last years social media are enjoying a phenomenal success: Facebook, a socialnetworking website, many travellers like apply this facebook social media channel to discuss and share theirtravelling experience together. So, any travellers can apply faccebook social media to know whetherthe country's any destinations, anywhere are worth to visit or not. Hence, if one traveller had planned to choose the country's some places to travel, but when he feel negative emotion when he discuss with anothertraveller concerns his past travelling experience to his travelling planning destinaton. Then, he will beinfluenced to change another country's travelling destination to travel. Hence, facebook media brings thesudden and rapid travelling plan change to every travellers when they discuss their travelling experience in their online travelling discuss process.Thus, online social media can bring these several aspects of influences to any gathering data online travellers. They may include as below: It is one kind social media use and impact during the entire holiday travel process as well as throughout theholiday travel related consumer decision making processes. It influences during which stages of the holiday travel process to any travellers feel that they need to gather any travelling data from social media before they decide to travel any destination in habit. Hence, online social media can bring impact active users' travel related consumer behaviour in popular.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
40
Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781675325674
Verschijningsdatum:
14/12/2019
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
216 mm x 280 mm
Gewicht:
154 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 55 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
BOOK FRIDAY

50% korting

op een grote selectie boeken
BOOK FRIDAY
Black Friday: 50% korting op boeken
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.