Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending (in België) aan op alles gedurende de hele maand januari.
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending (in België) aan op alles gedurende de hele maand januari.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
In januari gratis thuislevering in België (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel
Omschrijving
Tourism and the entertainment age: thought on an international travel phenomenonNowadays, tourism entertainment activity is very popular. Every country government must have itself tourism development strategy to seek how to persuade other countries' tourists choose to travel to its country in preference. So, tourism entertainment incomcewill be one imporant market share to any countries' overall GDP income. How to excite other countries tourists to choose itself country to travel in preference. It is one interesting question to any countries' tourism policy decision market. I shall indicate some cases concern how to predict and excite travellers' entertainment psychology in order to bring attractive tourism experience to any countries as below: THE USE OF SOCIAL MEDIA AND ITS IMPACTS ON TRAVELLER BEHAVIOURNowadays, internet is popular to use. Social media enjoy a phenomenal success in terms of adoption and usage levels. They cause every day lives on how people connect and communicate with each other, on how they express and share ideas, and even on how they engage with products, brands, and organizations.Moreover, social media became significant networks of consumer knowledge. In travel andtourism, the impacts of social media have already been described as tremendous, primarily dueto the experiential nature of tourism products, and especially of holiday trips: purchases are considered risky and therefore decision making processes are information intensive.Moreover, social media is all about facilitating people to express and share ideas, thoughts, and opinionswith others. It is also about enabling people to connect with others, like they were doing for thelast thousands of years. However, what is of significance is that social media: (a) removed spatial and time constrains that were inherent in traditional methods of communications; (b) provided online tools that enable one to many sharing of multimedia content; and (c) employ easy to use interfaces that enable even non-specialists to share and connect. So, any travellers plan to go to anywhere to travel, they will apply internet to attempt to seek any countries' hotel price, air ticket price data as well as seek any countries' destination whether it has anywhere places or locations, they are worth to visit before they decide to go to the country to travel, even they will seek whether the country anywhere have any restaurants to provide the good taste food to them to eat, choosing which kinds of public transportation tools are the most cheapest or the fastest to arrive the destination to travel. The travellers they will feel to make the accurate expenditure budget before they decide to go to thecountry to travel when they apply internet to seek any travelling data. Even, some travellerswill apply internet media to discuss to other travellers by email media communication channel conveniently