Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Consumer Attitudes Toward Credit Insurance provides the findings of a survey of approximately 3600 individuals who had the opportunity to purchase credit life insurance in conjunction with all types of consumer loans, except first mortgages and credit cards. The survey that forms the basis of the book was conducted in 1993 by the Credit Research Center at Purdue University's Krannert Graduate School of Management. It replicates and expands upon four previous national studies of credit insurance consumers, done between 1970 and 1985. Despite the generally positive findings of prior research with respect to consumer attitudes toward credit insurance, several open questions remain of interest to policy makers, specifically the question of whether coercion is involved in the sale of the insurance. ConsumerAttitudes Toward Credit Insurance addresses these outstanding issues. It presents a profile of who is currently being served by the credit insurance market, as well as the reasons borrowers purchase the product and their experience with the offer of credit insurance at point of sale.