Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Consumer Attitudes Toward Credit Insurance

John M Barron, Michael E Staten
€ 208,45
+ 416 punten
Uitvoering
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Consumer Attitudes Toward Credit Insurance provides the findings of a survey of approximately 3600 individuals who had the opportunity to purchase credit life insurance in conjunction with all types of consumer loans, except first mortgages and credit cards. The survey that forms the basis of the book was conducted in 1993 by the Credit Research Center at Purdue University's Krannert Graduate School of Management. It replicates and expands upon four previous national studies of credit insurance consumers, done between 1970 and 1985.
Despite the generally positive findings of prior research with respect to consumer attitudes toward credit insurance, several open questions remain of interest to policy makers, specifically the question of whether coercion is involved in the sale of the insurance. Consumer Attitudes Toward Credit Insurance addresses these outstanding issues. It presents a profile of who is currently being served by the credit insurance market, as well as the reasons borrowers purchase the product and their experience with the offer of credit insurance at point of sale.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
158
Taal:
Engels
Reeks:
Reeksnummer:
nr. 10

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780792396710
Verschijningsdatum:
31/12/1995
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
156 mm x 234 mm
Gewicht:
426 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 416 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.