• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Non-fictie
  3. Economie & Management
  4. Economie
  5. Consumentengedrag, de essentie met MyLab NL toegangscode

Consumentengedrag, de essentie met MyLab NL toegangscode

Saar Bossuyt, Jessica Domen, Sarah Vullers
Paperback | Nederlands
€ 44,95
+ 89 punten
Levering 2 à 3 werkdagen
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Consumentengedrag, de essentie is een praktische introductie in het vakgebied van consumentengedrag. Het vakgebied geeft inzicht in beslissingen bij het kopen, gebruiken en afdanken van producten. Door te begrijpen wat consumenten drijft en hun denkpatronen te herkennen, kunnen bedrijven hun aanbod en strategieën beter afstemmen op de behoeften van de klant. Wie consumenten beter begrijpt, kan een diepere connectie met hen maken. Het boek maakt (aankomende) professionals op een toegankelijke manier bekend met de relevantste kernconcepten en inzichten op het gebied van consumentengedrag. Aan de hand van het Messy Middle-model behandelen de auteurs het volledige proces van beslissingen nemen, aankopen doen en ervaringen na de aankoop.Consumentengedrag, de essentie is geschreven voor hogeschoolstudenten die een opleiding volgen zoals marketing, communicatie, bedrijfskunde, commerciële economie en psychologie. Daarnaast is het boek geschikt voor professionals die hun kennis over consumentengedrag willen verdiepen, zoals marketeers, ondernemers of bedrijfsleiders. Saar Bossuyt is sinds 2018 docent-onderzoeker bij Hogeschool UCL in Leuven, waar ze de vakken consumentengedrag en strategic market analysis doceert. Jessica Domen is sinds 2019 docent marketing econsumentengedrag aan de Hogeschool Odisee. Sarah Vullers werkt sinds 2011 als docent aan de Hogeschool VIVES in Kortrijk, waar ze vakken als communicatiestrategie, reclamepsychologie en consumentengedrag doceert.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
296
Taal:
Nederlands

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9789043042819
Verschijningsdatum:
10/01/2025
Uitvoering:
Paperback
Afmetingen:
170 mm x 240 mm
Gewicht:
654 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 89 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-bookactie april
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.