Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
En este libro se presentan algunas de las experiencias de Aprendizaje Servicio que están impulsando miembros de la Red Universitaria de Aprendizaje Servicio, así como los esfuerzos de la red por promover su institucionalización e investigación. La revisión de todas estas experiencias permite comprobar que el APS empieza a ser ya una propuesta metodológica sólida, no sólo a nivel teórico, en disciplinas diversas de diferentes universidades de nuestro país. Algunas de estas innovaciones nacieron sin ser concebidas como APS, aunque han ido incorporando en los últimos tiempos los elementos propios de la metodología. Otras ya son fruto de una reflexión sobre el APS y su valor en la institución universitaria. Todas ellas, representan el germen de las posibilidades que la propuesta ofrece en el ámbito de la universidad. Laura Rubio Serrano es profesora del Departamento de Teoría e Historia de la Educación de la Universitat de Barcelona y pertenece al grupo GREM (Grupo de Investigación en Educación Moral). Lidón Moliner Miravet es profesora del Departamento de Educación de la Univesitat Jaume I de Castellón y pertenece al grupo Transgrede y es miembro del IUDESP (Instituto Interuniversitario de Desarrollo Social y Paz). Andrea Francisco Amat es profesora del Departamento de Educación de la Univesitat Jaume I de Castellón y pertenece al grupo Transgrede y es miembro del IUDESP (Instituto Interuniversitario de Desarrollo Social y Paz).