Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
No cabe duda de que la investigación en el terreno de la Educación Ambiental sigue creciendo, tanto cuando es abordada como una de las materias transversales potentes propuestas por la Reforma Educativa como cuando es analizada desde plataformas no formales, bajo los usos y maneras de la Educación Social. La bibliografía es cada vez más rica, aunque no toda puede valorarse de modo similar, y los textos sobre este tema se multiplican. Entonces ¿cuáles son las aportaciones más significativas de este texto? Pues, a nuestro juicio, tres. En primer lugar, el ir directamente al grano, por decirlo en términos coloquiales. En segundo lugar, el libro apuesta por dar razón del trabajo investigador llevado a cabo desde una plataforma cuasi etnográfica. Por último, destacar el debate dialéctico que abre la autora acerca de la investigación positivista, el papel de la Universidad, la multiplicación innecesaria de figuras profesionales (pedagogos ambientales, educadores ambientales, ecólogos...), de conceptualismos poco esclarecedores...