Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
In combining evidence from art and poetry, Graham Zanker examines how people viewed and experienced art and how they constructed mental images, asking what one can tell us about the other. Taking the period from the death of Alexander the Great in 323 BC to 30 BC, Zanker asks how audiences read imagery, to what extent they were supposed to fill in the gaps of knowledge about subject matter and significance, and whether poetic descriptions of how contemporaries read works of art should dictate our reconstruction of modes of viewing. In studying artistic and poetic strategies, he concludes that artists trained the eyes of the poets' and opened them to unprecedented possibilities and effects in viewing and imaging'.