Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Conflicts between agents acting in a multi-agent environment arise for different reasons, involve different concepts, and are dealt with in different ways, depending on the kind of agents and on the domain where they are considered. Agents may have conflicting beliefs, conflicting goals, or may have to share limited resources. Consequently, conflicts may be expressed as mere differences, or as contradictions, or even as social conflicts. They may be avoided, solved, kept, or even created deliberately. Conflicting Agents studies conflicts in the context of multi-agent systems, i.e. artificial societies modeled on the basis of autonomous, interacting agents. This book addresses questions about types of conflicts, conflict definitions and the use of conflicts as trigger functions for activities in multi-agent systems. The book is also dedicated to questions of conflict management, resolution and avoidance, i.e. the question of how agents cope with conflicts and conflicting situations.