Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
What is the relationship between the author and the reader of a text? Recent contributions to reader-response theory suggest that the reader is relatively passive. Foster argues that the relationship is more complex than that: readers enter into complicity with writers and create the illusion of the writer's mastery over meaning in order that they might also see themselves as masters and become writers in their own place. This dynamic model of the reading process is most clearly revealed in confessional narratives, and so Foster explores the intricate patterns of the reader/writer symbiosis in texts by Saint Augustine, Kierkegaard, Henry James, Hawthorne, Faulkner, and Beckett. What emerges is a new theory of reading literature: the engagement between writer and reader as a struggle for power in which the reader is active in his complicity and fully aware of his own interpretations.