Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The desire for airliners that could fly faster and higher than all that had gone before them was ingrained into the commercial aviation world from the end of World War Two. As early as 1954, with the Comet program already floundering, talks began in Britain regarding the feasibility of a Supersonic Transport (SST), which resulted, in October 1956, in the formation of the Supersonic Transport Advisory Committee. Six years later, the result of an incredible working partnership between the British and the French saw the first prototype take off from Toulouse on 2 March 1969: Concorde had arrived. With over 70 aircraft already on order, Concorde was set to be a commercial success, but as the price of oil began to rise and with running costs being considerably higher than anticipated, all except the British Overseas Aircraft Corporation and Air France fell by the wayside. In the end, just 20 aircraft were built, and just seven aircraft apiece were destined to be operated by British Airways and Air France. However, setting aside the economics, Concorde was an incredible achievement from the outset. It was built by two different nations that overcame innumerable technical problems to produce, by far, the most iconic airliner ever built. With photographs showing the creation, construction and career of Concorde, this new book edition of Aeroplane Classic Airliner: Concorde details the highs and lows of this supersonic transport as it cemented its place in aviation history.