Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
De nombreux rapports de recherche concernant l'emballage et ses directives de conception et de développement sont bien conçus pour maximiser l'intérêt des consommateurs, mais les marques haut de gamme et de masse avec leur répartition sur le marché ne sont pas un sujet bien exploré. Cet ouvrage examine les techniques et méthodes d'emballage, en plus du raisonnement psychologique derrière les décisions des utilisateurs et des consommateurs. Il a également révélé des liens étroits avec la conception d'emballage standard dans les deux secteurs, ce qui constitue une base sur laquelle les marques peuvent s'appuyer avec des décorations et des finitions spéciales pour personnaliser et dicter le marché utilisateur auquel le produit est destiné.