Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Si en palabras del crítico musical Alex Ross, "articular la conexión entre la música y el mundo exterior sigue siendo endiabladamente difícil", Comunicación musical y cultura popular es un intento actualizado de comprender mejor esta conexión. Empezando por una reflexión sobre la condición social de la comunicación musical, se plantean desde ahí las relaciones entre la música popular contemporánea y los intereses económicos, mediáticos e ideológicos que la rodean y le dan forma a escala masiva. La historia del rock se toma como caso de referencia para dar una visión sintética de esta problemática sociológica, pero también estética y política.