Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Much of the material in this book comes from what I've learned as I've traveled around the country conducting seminars about working profitably in the automated office. During the first few months of those seminars, there was a question I was asked more often than any other single question. I wa asked the question so often that I gave it a nickname. I called it my "What The Devil" question. Often in different words, usually at the morning break in the seminar, and almost always with an effort not to offend or embarrass, I was asked, "What the devil is a psychologist doing conducting seminars about computer systems?" I'm not asked "What the Devil" questions much anymore. Those familiar with office automation have come to realize that human factors chiefly determine whether a computer system will be a success or an expensive failure. So many computer systems have not gained acceptance by is employees because the planners didn't use good psychological sense. That especially true as the computers move from the Engineering Department into the executive suites and the role of computers changes from just producing paper into also assisting in managerial decision making. One human factor I've learned is that people would much rather skip around in a book than read it from front cover to back cover directly. It's true whether the book is a user manual for office equipment or a volume on computer systems for decision makers.