Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This book is about computational models of reading, or models that explain (and often simulate) the mental processes that allow us to convert the marks on a printed page into the representations that allow us to understand the contents of what we are reading. Computational Models of Reading assumes no prior knowledge of the topic and is intended for psychologists, linguists, and educators who are interested in gaining a better understanding of what happens in the mind during reading. Erik D. Reichle includes introductory chapters on reading research and computational modelling, and the "core" chapters of the book review both important empirical findings and the models designed to explain those findings within four domains of reading research: word identification, sentence processing, discourse representation, and eye-movement control (which involves coordinating word, sentence, and discourse processing with the perceptual, cognitive, and motoric systems responsible for vision, attention, and eye movements). The final chapter of the book describes a new integrative model of reading, Über-Reader, and several simulations using the models that demonstrate how it explains several key reading phenomena.