Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Competencias básicas: comprensión lectora es una serie de cuatro libros dirigidos a estudiantes de secundaria y especialmente concebida para el desarrollo progresivo y gradual de la competencia lectora. Cada uno de los cuadernos se compone de seis unidades temáticas de carácter plenamente competencial en las que, a partir de textos próximos al mundo y a los intereses de los adolescentes, se proponen efectivas actividades de comprensión lectora. Además, el trabajo sobre estos textos de variada tipología se complementa con un apartado específico sobre textos en internet y con otro centrado en tareas prácticas de expresión escrita. Todas las actividades se basan en los tres procesos de lectura establecidos en las pruebas externas tipo PISA: recuperar información, interpretarla o reflexionar sobre ella.