Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Competitive International Strategy

Key Implementation Issues

€ 182,45
+ 364 punten
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Contemporary businesses are exposed to global competition enhanced by new information technology and liberalized cross-border transactions in many industries. This introduces a new competitive dynamic, influenced by actors in developed and emerging markets. The dynamic puts major demands on executives as they consider future moves that support strategic initiatives. The context of intensified global competition requires attention from practicing (and aspiring) leaders in international business organizations.

Drawing on contemporary research, Competitive International Strategy: Key Implementation Issues addresses international business strategy formulation and implementation in the global competitive market. It captures the essential strategy components by elaborating on the implementation of corporate integration and local responsiveness. This is considered a vital dichotomy in the development of international business strategies. Essential components include competition context, firm's resources, strategy directions and competence, implementation issues, and competitiveness. The book includes several detailed company cases.

Bridging the strategy formulation and implementation is crucial for the ultimate success of international business firms. This book will be of great value to students at an advanced level, academics, and reflective practitioners in the fields of strategic management, leadership, and international business.

Specificaties

Betrokkenen

Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
186
Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780367479824
Verschijningsdatum:
16/11/2020
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
150 mm x 231 mm
Gewicht:
417 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 364 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.