Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Every business manager needs intelligence to find suppliers, mobilize capital, win customers and fend off rivals. Obtaining this is often an unplanned, instinctive process. The manager who has a conscious, systematic approach to acquiring intelligence will be better placed to recognize and seize opportunities whilst safeguarding the organization against the competitive risks that endanger its prosperity - and sometimes even its survival. Christopher Murphy's Competitive Intelligence explains: [ the theory of business competition [ how companies try to get ahead of their rivals [ methods of research and sources of information that generate the raw material for creating intelligence [ analytical techniques which transform the mass of facts and opinions thus retrieved into a platform of sound, useable knowledge to support informed business decision making. The text includes plenty of examples and experiences from the author's own consulting experience. He draws on a wide variety of disciplines, including literary criticism (or how to read between the lines of company reports, announcements and media stories) and anthropology (understanding corporate culture), as well as the more obvious ones such as financial analysis, management theory and business forecasting techniques. This fusion of insights from many fields of expertise provides a very readable, practical and imaginative framework for anyone seeking to gather and make effective use of market and company data. While focused on the British business environment, the lessons drawn are of universal application, and examples are taken from across the globe. In addition a chapter is devoted to researching industries and companies in other countries. Although primarily concerned with commercial enterprises, many of the principles and techniques will also be of considerable practical relevance to managers in the public sector or not-for-profit organizations. Competitive Intelligence also provides a legal