Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The new economic scenario and the fundamental shifts in consumer needs have generated significant changes on the retail food landscape. Grocery retailers are developing new store formats aimed to capture the competitor's customers and expand their target market. Discounters are improving the quality of the services to compete with the supermarkets, while supermarkets and hypermarkets are developing lower pricing policies to compete with discounters. New "hybrid" formats are emerging as a consequence of the "trading up" and "trading down" policies. These trends suggest that the patterns of competition among store formats are more complex than in the past. Convergence affects retail patronage, since consumers are changing the way to use various grocery retail formats to satisfy their needs. The book provides grocery retailers a specific knowledge of the attributes that consumers consider to be most important when making grocery store choice and suggests retailers which levers they should manage in order to be perceived differentiated from competitors and achieve a sustainable competitive advantage.