Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
El presente trabajo de grado se investiga las competencias de aptitud musical de los estudiantes que ingresan a la especialidad de Profesor en Educación Musical de la Universidad Pedagógica Experimental Libertador de Miranda "José Manuel Siso Martínez". De esta manera, determinar las competencias de los estudiantes para que estén mejor preparados para iniciar su carrera; por consiguiente, su rendimiento académico será más eficiente. El problema que enfrenta la institución, es que los estudiantes que ingresan presentan diferentes competencias, entre ellas, el hecho de que ejecuten instrumentos musicales, lean y escriban el lenguaje musical, canten y dominen el lenguaje técnico de la música. Sin embargo, hay quienes no dominan ninguna de estas competencias, debido a que en su educación formal previa no han recibido clases de música, sino que simplemente les enseñaron a tocar un instrumento o cantar una pieza por imitación.