Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
So far, human-machine encounters have primarily been tested and monitored in controlled laboratory settings. However, the first robots that are used in care, service and education are already being sold commercially. The contributors grapple with methodological challenges in investigating communicative AI systems in (inter-)action. They investigate how these studies can be composed and what kinds of insights such research can provide. With this, the anthology brings together contributions from a growing community of researchers who are committed to exploring communicative AI »in (inter-)action« by using and adapting qualitative (and mostly ethnographic) methods.