Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Turning communication into your start-up's biggest assetNine out of ten startups fail. One cause of failre is bad communication - both externally and internally. Yet there is little systematic advice on how startups and scale-ups can overcome this challenge and inspire all stakeholders around the company's vision, values, and offering. This book closes this gap - with seventy experts sharing their learnings and experiences. It is a guide for all curious to learn more about how to win customers, investors and new talent through a convincing narrative, covering external, internal, social media and leadership communication.