Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Communication Yearbook 27 is devoted to publishing state-of-the-art literature reviews in which authors critique and synthesize a body of communication research. This volume continues the tradition of publishing critical, integrative reviews of specific lines of research. Chapters focus on an organizational communication challenge to the discourse of work and family research; recovering women's voice; empowerment and communication; participatory communication for social change; and the problematics of dialogue and power. In addition, chapters discuss the megaphone effect; the effects of television on group vitality; the empowerment of feminist scholarship in public relations and the building of a feminist paradigm; control, resistance, and empowerment in raced, gendered, and classed work contexts; credibility for the 21st century; and communicating disability.