Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Communicating official messages to soldiers within the United States Army is an endeavor that leaders at every level have conducted since the inception of the organization. Army doctrine links communication to leadership via the terminological reliance on influence. Communication is sometimes labeled as propaganda due to an underlying intent to influence. Leadership, just like propaganda, is founded upon the art and science of influencing people. The technical issues of how to effectively communicate messages have changed primarily by way of the means available at any given time of the Army's history. Secondary considerations, such as how to counter competing messages, are evident in the communication planning and decision making of the past and present. This monograph compares methods of communicating official messages from the leadership of the Department of the Army to soldiers within the United States Army. The analysis focuses on the time period between the years spanning World War II through the Eisenhower Presidency. Additional data is presented from either Allied or enemy examples in World War II or the United States in the intermediate years to aid in discussion as applicable to contemporary methods and modes of communication. The problems faced by leaders and planners within the Department of Defense and the Department of the Army have remained relatively consistent over the years, changing mainly in terms of the quantity and speed of information that soldiers must process and prioritize in competition for official message space. Military doctrine has adapted over time to incorporate the integration of influence and communication within the foundations of leadership. Regardless of the medium used or audience targeted, successful leaders often use enduring principles of communication that transcend the evolution of technology. As a result, military leaders continue to adapt to the evolving environment by using every means available to communicate with sold