Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Communicating in Chinese is for the beginning learner. The series now includes three student books and two teacher activity books (the activity books are available online as PDFs at www.yalebooks.com/cic), and provides the framework for a proficiency-based approach to learning standard Chinese. Focusing on all four skills (listening, speaking, reading, writing), the program consists of a series of graded tasks that approximate the real-life tasks that a student might face. The approach requires students to learn and manipulate vocabulary and structures to achieve specific real-life ends. The content of each lesson provides the student with the necessary resources, and the practice to develop the necessary skills, to use Chinese to achieve these ends. The Communicating in Chinese curriculum consists of task-based, interactive classroom exercises. The focus is on the learner, and students are encouraged to develop their own strategies to determine and express meaning. The material covers a variety of daily life needs, including becoming acquainted, making appointments, shopping, engaging in leisure activities, obtaining food and drink, and using transportation. All of these activities are presented in context at home, in school, or in common public places. Through exposure to practical reading texts such as street signs, menus, advertisements, schedules, forms, and hand-written notes - in simplified and traditional characters - students gain familiarity with a wide range of Chinese written styles, and learn to convey simple messages by writing Chinese characters as well. The Communicating in Chinese series has been adopted by many schools and colleges throughout the United States and abroad.