• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Communicating Globally

An Integrated Marketing Approach

Don E Schultz, P Kitchen
Hardcover | Engels
€ 62,95
+ 125 punten
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Corporate Globalization has created a growing worldwide demand for guidance on how to apply the principles of integrated marketing communications across borders. This book answers that need by supplying the knowledge and skills required, from how global integrated marketing communications works to strategic planning and creative execution. It includes discussions on compensation, measuring consumer response, and on the corporate blocks to integration. The authors not only explain the latest marketing communications theories, but also illustrate them with ample examples, vignettes and 5 in-depth case studies (British Telecom, DeBeers, Oral B, Dow Chemicals and Orange plc) making this an ideal text for MBA and post-experience marketing communications courses.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
280
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780333921371
Verschijningsdatum:
6/06/2000
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
156 mm x 234 mm
Gewicht:
585 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 125 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.