Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending (in België) aan op alles gedurende de hele maand januari.
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending (in België) aan op alles gedurende de hele maand januari.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
In januari gratis thuislevering in België (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel
Omschrijving
S'inspirant du modèle de Tinto (1993) sur le départ des institutions et du modèle input- environnement-output et du concept d'implication d'Astin (1993), cette thèse rapporte les résultats d'une analyse de données secondaires examinant le niveau d'études des étudiants de premier cycle qui ont participé à un groupe d'intérêt des étudiants de première année (FIG) basé dans un établissement de recherche sélectif du Midwest. En utilisant la régression logistique pour contrôler les capacités académiques initiales, l'ethnicité, le sexe, la spécialisation initiale et le revenu des parents des nouveaux étudiants, le chercheur a découvert que les étudiants qui participaient à un FIG avaient plus de chances d'obtenir un baccalauréat et un diplôme dans les 4 ans. De plus, l'ampleur de l'effet associé à la participation à un FIG était significativement plus importante pour les étudiants à faible revenu et à faible capacité par rapport à la population générale. Sur la base de ces résultats, le chercheur a suggéré que les institutions seraient bien servies pour créer des environnements d'apprentissage similaires pour les étudiants qui ont été historiquement considérés comme "à risque".