Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
distinction Masters student at the University of Hong Kong, who then proceeded to her doctoral studies under the supervision of Mark Bray and myself. Her d- toral research field is closely linked to the subject of this book. The book also benefits greatly from the distinguished authorship of the - dividual chapters. The section on the WCCES itself has been written by former Presidents, some of whom have also had links with the University of Hong Kong either as visitors or, in one case (Anne Hickling-Hudson), as a Commonwealth Scholar. Most of the chapters on the individual societies have been written by Past Presidents of those societies, all distinguished figures in the field th- selves. The book shows that it is possible to talk of a global field of comparative education, of which one manifestation is the WCCES itself. At the same time, the emphases of the field are very different in, say, China, South Africa and France. These are among the factors that make the field so interesting and p- ductive. CERC is proud to make its own contribution to the field in multiple ways, including through the publication of this book. Mark Mason Editor CERC Studies in Comparative Education Series Director Comparative Education Research Centre The University of Hong Kong Introduction Mark BRAY, Maria MANZON & Vandra MASEMANN