Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Plus que jamais la réussite dans le commerce international suppose une connaissance approfondie des cultures et mentalités étrangères. Cet ouvrage apporte une contribution nouvelle au marketing international : l'influence de la culture y est analysée de façon complète. Outre l'étude de marché cross-culturelle, ce sont les différentes facettes de l'action commerciale à l'étranger qui sont envisagées : adaptation des produits, négociation commerciale, relations avec des représentants et des partenaires d'autres cultures... Ce livre est destiné aussi bien à des étudiants d'écoles de commerce et de gestion qu'à des cadres engagés dans la vente et le marketing international. Illustré de très nombreux exemples concrets, il se veut conceptuel et vivant à la fois. Il est relayé par un deuxième tome, qui propose un ensemble d'outils pédagogiques : notes, cas, exercices, incidents critiques et scénarios cross-culturels. Les deux tomes de Commerce entre cultures constituent un instrument complet de formation à la relation inter-culturelle en marketing international. Consultant en marketing international durant plusieurs années, J.-C. Usunier s'est ensuite dirigé vers l'enseignement et la recherche. Il est actuellement professeur à l'Université Pierre Mendès France (Grenoble) et a été professeur visitant dans de nombreux pays.