Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Construit à partir d’interviews d’entrepreneurs qui ont connu le succès dans toutes sortes de domaines?—?de l’industrie alimentaire aux produits de grande consommation, de la révolution agricole aux nouvelles technologies?—,?cet ouvrage rassemble les leçons de ces fondateurs sur leurs échecs et leurs réussites.
Guy Raz analyse en profondeur et en détail la vie de ces créateurs : de l’émergence d’une idée à la manière de la vendre ; de la levée de fonds à la recherche d’associés et à la façon de survivre à une catastrophe ; de quand vendre à quand rester…
Les parcours de ces bâtisseurs se lisent comme de véritables romans où les péripéties sont multiples, les contrariétés nombreuses, où les obstacles pullulent… et où l’appel impérieux à démarrer son business donne la plus extraordinaire des énergies pour voler de ses propres ailes.