Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Qu il soit intégré dans une école ordinaire ou dans une école spéciale, la prise en charge d un enfant atteint d autisme sera spécifique et en relation étroite avec ses besoins. En effet, sa compréhension particulière du monde et les difficultés diverses qu il peut rencontrer l amènent parfois à produire des comportements jugés critiques ou dérangeants par les personnes qui l entourent. Un élève atteint d autisme accompagné d'un trouble de l attention présente d importants troubles du comportement lors du travail collectif alors qu il en présente moins lors des séquences en individuel. Le projet développé dans ce travail, a pour but de proposer des interventions pratiques visant à diminuer ses troubles du comportement et favoriser ses apprentissages en groupe.