Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Comment persuader son patron, influencer un électeur, séduire un client hésitant ? Tous, nous souhaitons un jour ou l’autre entraîner l’adhésion de notre interlocuteur. Et si bien souvent, nous ne parvenons pas à nos fins, c’est parce que nous cherchons à le persuader plutôt qu’à comprendre ce qui l’empêche de modifier ses habitudes ou ses idées. Dans cet essai rythmé par autant de cas pratiques que d’exemples variés, Jonah Berger identifie les cinq principaux freins au changement, et nous donne les clés pour faire évoluer les esprits.