Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Comic Business situates Aristophanic comedy in the context of competitive (re)performance culture in 5th- and 4th-century Greece. It seeks to illuminate how the dazzling busyness of Aristophanic comedy is the creation of a carefully manipulating craftsman trying to outdo his rivals in the fierce competition of the dramatic festivals. Theoretically informed by theatre semiotics and frame-based models of conceptualizing the theatrical event, it analyzes in a number of case studies how theatrical resources of all kinds are utilized in order to generate theatrical meaning as well as capture and sustain audience interest. The approach therefore combines philological analysis with methodologies developed in Theatre Studies. Special attention is given to the visual dimension of theatrical communication. Material from comparator traditions is brought to bear, as is the evidence of the pictorial record.