Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Kleur speelt een vitale rol in visuele ervaringen. Professionals in design, mode, architectuur en kunst zijn constant op zoek naar goede oplossingen met betrekking tot kleur. In een globaliserende wereld, vergt het minder tijd om kleuren te 'lezen' dan alle andere communicatiemiddelen. Colour Hunting: How Colour Influences What We Buy, Make and Feel presenteert projecten - allemaal rijkelijk geïllustreerd met foto's en
tekeningen - over baanbrekende technieken en experimenten met fabricage processen op kleine schaal, met een doe-het-zelf houding, zowel als grootschalige onderzoeksprojecten over verf en coatings, uitgevoerd door internationale bedrijven. Het boek is onderverdeeld in drie hoofdstukken: commerce (sell, buy), aesthetics (make), en well-being (feel). Geïllustreerde pagina's worden gevolgd door diepgaande case studies en interviews met betrekking tot het gebruik van kleur voor deze drie doeleinden. Experts verklaren waarom kleur uitmaakt in branding en hoe kennis van kleur, en de gevolgen daarvan, de selectie van kleuren en de betrokken materialen die ontwerpers toepassen in hun werk bepaalt. Colour Hunting biedt ook inzicht in het werk van de internationale 'trend teams' en bevat interviews met bekende professionals zoals Keisuke Fujiwara, Hella Jongerius en Louisa Hutton van Sauerbruch Hutton Architects.