Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
FRANCIS HARVEY was born in Enniskillen in 1925 and has published four previous collections of poems, the most recent of which is Making Space: New & Selected Poems (Dedalus, 2001). Among the many prizes his work has won are The Irish Times/Yeats Summer School Prize, The Guardian/WWF Prize, and a Peterloo Prize. The publication of Collected Poems is a major event in the Irish poetry calendar, bringing together work from all of his earlier collections with a large selection of new poems which show him to be as attentive as ever both to philosophical subtleties and to the wonders of the natural world. In the context of Irish poetry, Harvey is, according to Moya Cannon in her Introduction, "a Basho-like figure, guided by an unwavering sense of true north, always moving to the washed light on higher ground."