Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Allgegenwärtig erscheinen in China Werbekreationen für Produkte, die eine kosmopolitische, aufstrebende Gesellschaft in Szene setzen. Aufgrund der Vermischung des präsenten China-Themas mit Werbeinhalten, kommt bei der Betrachtung von Spots, in denen die "Marke China" wie durch professionelles Product Placement in den Fokus gerückt wird, die Frage auf, was das eigentliche Zentrum des Interesses darstellt. Die Botschaft des beworbenen Produkts tritt meist zugunsten des emotional weitaus stärker geladenen China-Themas zurück, bzw. wird von reichlich verwendeten Gestaltungselementen im Stil einer allgemeingültigen "China-Symbolik" überlagert. Dadurch ist kommerzielle von öffentlicher Werbung kaum zu unterscheiden: Während letztere, die dem Zweck der Volkserziehung dient, oft dieselbe China-Symbolik benutzt wie Produktwerbung, um patriotische Gefühle beim Betrachter zu wecken, wird in kommerzieller Werbung dieselbe Chinathematik ebenso inflationär in den Fokus gerückt. Vor den Olympischen Spielen 2008 erreichte die Selbstdarstellung in Form einer "Corporate Identity" einen neuen Höhepunkt. Das sportliche Großereignis wurde als Anlass genommen, um exzessiv mit und für China zu werben.