Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Companies that are market-oriented are superior in terms of ability to adapt to a constantly changing market. On this basis, the author tests what happens when companies implement market orientation on an inter-organizational level - labeled co-market orientation. Co-market orientation strongly increases companies' ability to handle problems that arise in the network, hence (1) free riders, such as willingness to participate in the joint marketing of a destination, (2) unsolved tasks such as cleaning up and maintenance of public areas, and (3) unsynchronized activities, such as the absence of coordinated opening hours. The book maps the mechanisms that motivate companies to participate in a co-market orientation. The empirical analysis shows that co-market-oriented tourist businesses in the greater work to maximize the destination collective interests, despite the fact that such behavior is in conflict with the companies' short- term self-interest. The book is also informative for other networks with collective customers such as shopping malls.