• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Non-fictie
  3. Economie & Management
  4. Management & Bedrijfskunde
  5. Closing the Service Gap: How to Connect Customers, Employees and Organisations

Closing the Service Gap: How to Connect Customers, Employees and Organisations

Benjamin Laker, Lebene Soga, Yemisi Bolade-Ogunfodun
Paperback | Engels
€ 39,95
+ 79 punten
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

How connected are your customers, employees and organisation?

As technology advances and customer expectations rise, the most sustainable, profitable and realistic way businesses can succeed in the future is by connecting their customers, employees, and organisation. Following in the footsteps of some of the world's largest companies, this book shows you how to transform your business culture using technology to connect the three most important stakeholders - the customers, employees and the organisation - and deliver value to each in turn. This model is best recognised as 'RenDanHeyi', a Chinese term that means 'each employee' (Ren), 'the needs of each customer' (Dan) and 'the connection between the two' (Heyi).

With practical steps, tips and case studies, this book helps you to build and implement a strategy to close the service gap in your organisation:

  • Understand how to use the RenDanHeyi model to connect your employees, customers, and organisation.
  • Use new or existing technology to link customer expectations to employee activities, and craft job roles and workforce planning strategy around customer needs.
  • Create a connected organisation that generates sustainable and scalable revenue for the business.
  • Transform your leadership from one that delegates to one that empowers and enables employees.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
232
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781292444352
Verschijningsdatum:
25/07/2023
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
155 mm x 231 mm
Gewicht:
362 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 79 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
ACTIE

Nu 10% korting

op dé must-haves van het jaar
ACTIE
Standaard Boekhandel - De must-haves van 2024
KOM LANGS IN ONZE WINKELS

Hoera! Het is weer het Feest van het Boek

van 31/10 t.e.m. 03/11
KOM LANGS IN ONZE WINKELS
Feest van het Boek
WEDSTRIJD

Alleen in onze winkels: koop een boek en win een boekenfeest bij je thuis

Jij kiest welke topauteur misschien bij jou over de vloer komt!
WEDSTRIJD
Win een boekenfeest bij je thuis
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.