Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
In order to complete training successfuIly, every psychoanalyst has to be a supervisee. This experience leads each analyst to want to become a supervisor. Until recently, very little has been discussed about wh at supervision is, how it is done, and how it is related to the various theories of psychoanalysis that are held as articles of faith. The 1980-1981 program of the William Alanson White Psychoanaly- tic Society was devoted to supervision-with representatives of various "schools" demonstrating their ways of doing consultations with ana- lysts about patients. This book is an extension of that endeavor. In it, supervisors of various persuasions discuss this topic. The editors-Leopold Caligor, Philip M. Bromberg, and James D. Meltzer-are to be congratulated for the high level of discourse repre- sented by the various chapters. They are to be commended as weIl about the eloquent statement this book makes-namely, there are many an- swers and approaches and no final answer to the questions raised by the volume.