Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

CIM Coursebook Marketing Essentials

Jim Blythe
Hardcover | Engels
€ 251,95
+ 503 punten
Uitvoering
Verwachte leverdatum onbekend
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

�Butterworth-Heinemann�s CIM Coursebooks have been designed to match the syllabus and learning outcomes of our new qualifications and should be useful aids in helping students understand the complexities of marketing. The discussion and practical application of theories and concepts, with relevant examples and case studies, should help readers make immediate use of their knowledge and skills gained from the qualifications.�Professor Keith Fletcher, Director of Education, The Chartered Institute of Marketing�Here in Dubai, we have used the Butterworth-Heinemann Coursebooks in their various forms since the very beginning and have found them most useful as a source of recommended reading material as well as examination preparation.�Alun Epps, CIM Centre Co-ordinator, Dubai University College, United Arab EmiratesButterworth-Heinemann�s official CIM Coursebooks are the definitive companions to the CIM professional marketing qualifications. The only study materials to be endorsed by The Chartered Institute of Marketing (CIM), all content is carefully structured to match the syllabus and is written in collaboration with the CIM faculty. Now in full colour and a new student friendly format, key information is easy to locate on each page. Each chapter is packed full of case studies, study tips and activities to test your learning and understanding as you go along. �The coursebooks are the only study guide reviewed and approved by CIM (The Chartered Institute of Marketing). �Each book is crammed with a range of learning objectives, cases, questions, activities, definitions, study tips and summaries to support and test your understanding of the theory. �Past examination papers and examiners� reports are available online to enable you to practise what has been learned and help p

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
186
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781138441026
Verschijningsdatum:
29/06/2017
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
189 mm x 246 mm
Gewicht:
509 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 503 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.