Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Précurseur de l’op et du pop, écrit Alain Bosquet dans la N.R.F., à propos de la récente réédition du recueil de Robert Goffin « La Proie pour l’ombre » (1934). Le plus américain des poètes français (il est belge), a dit Pierre de Boisdeffre. Ce que le journalisme, en tout cas, se devrait d’être : si Goffin évoque Cassius Clay, le milliardaire Howard Hughes ou le patron de “Play-Boy”, c’est en les prenant par leur seule valeur : le mythe. A près de 80 ans, un poète se penche sur le passé (sur le présent aussi). Une pointe de tristesse, mais aussi un amour de vivre, un punch qui met k.o. la poyâtrie intellectuelle. CF. le Pont de l’Épée 49, Robert Goffin.