• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Non-fictie
  3. Mens & Maatschappij
  4. Sociologie
  5. Choosing and Using Digital Games in the Classroom

Choosing and Using Digital Games in the Classroom

A Practical Guide

Katrin Becker
Paperback | Engels | Advances in Game-Based Learning | nr. 1
€ 84,45
+ 168 punten
Uitvoering
Levertermijn 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

This book presents an in-depth overview of the uses of digital games in education, from K-12 up through post-secondary. Beginning with a look at the history of games in education and the context for digital games, this book guides readers through various methods of serious game implementation, including the Magic Bullet Model, which focuses on the player's point of view of the game experience. The book also includes methods of measuring the effects of games in education and guidance on creating digital game-based learning lesson plans.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
411
Taal:
Engels
Reeks:
Reeksnummer:
nr. 1

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9783319791753
Verschijningsdatum:
14/06/2018
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
156 mm x 234 mm
Gewicht:
612 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 168 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.