Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Virtually every major media, information and telecommunications enterprise in the world is significantly tied to China. This volume provides the most expert, up-to-date and multidisciplinary analyses on how the contemporary media function in what has rapidly become the world's biggest market. As the West, particularly the United States, tries to integrate China into the global market economy, the book examines how globalizing forces clash with Chinese nationalism to shape China's media discourses and ideology. It also analyses the role of the media as a site of resistance within China to the ruling elite.