Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Since publishing his first story in R. Crumb's Weirdo magazine, David Collier has been known for his thoughtful comic essays, often biographies of endearing eccentrics like himself. With his strong feeling for rustic scenery, Collier has carved a niche drawing homely images of grain elevators and abandoned cabins for publications like The Globe and Mail, the National Post, Saturday Night and Geist magazine. Chimo is an autobiographical account of Collier's decision to re-enlist in the Canadian army and go through basic training again at age 40, leaving his new family behind. His goal is to get to Afghanistan and follow in the footsteps of artists (such as Alex Colville) who produced a body of work while serving in the Canadian War Artists Program. It is a poignant account of aging and mortality but, in true Collier fashion, digresses into scenes of jumping rope, kayaking in Hamilton harbour, and the story of his childhood hero, skier "Jackrabbit" Johannsen.