Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Wellness is a framework within which children develop a productive and enjoyable life. Academic achievement occurs within the complexity of the content of a student's whole life. Although students receive similar instruction and interventions in the school setting, schools continue to experience ranges of student mastery of content. The relationship is examined between multiple dimensions of wellness (defined as a state of the totality of a person's life as mind, body, and spirit interact with the environmental contexts) and academic performance of elementary students, based on a study for 634 third through fifth grade students in Title One schools in rural Mississippi. Analysis should help professionals in schools and community agencies develop wellness interventions to support academic performance of children and to enhance multiple areas of wellness for children.