Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This book presents previously unpublished research on students for whom the traditional regular education program is unsuccessful. This population represents special education students, students at risk or from diverse cultures, and students who fall through the cracks of traditional educational programming. The perspective taken is a social systems one: in appropriate settings, these students are competent achievers. The discussions in the text look closely at neglected issues such as the over-representation of minority culture children in special education; the dramatic increases in the number of special education students; hyper-resilient children; and children who are missed in the existing identification and evaluation process.