Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This work seeks to delineate a theological framework into which biblically informed imagery and language of children in relation to God can be placed. McNeill's aim is to offer a work of positive construction within the general Reformed tradition. The book shows that John Calvin has much to offer in this respect, but by examining the imagery and language of children in his works it is shown that Calvin is not adequately biblically informed in this area. McNeill argues that Jonathan Edwards provides a theological tool that enables a construal of children more in keeping with biblical language and imagery. The book then offers a general critique of current child development theories in which providential activity in child development is more or less ignored. By adopting Calvin's theological framework to understand children before God, it is argued that the integration of child development and divine providence becomes a distinct possibility. This work should be of interest to those working in biblical, childhood, Calvin, and Edwards studies, as well as to the more general practitioner working with children in church and society.