Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
En traduisant les thèses réformatrices de Zwingli et leurs commentaires, Bernard Reymond a passé près de deux ans en compagnie presque quotidienne du réformateur. Jamais il n'avait eu un tel sentiment de le suivre dans les détours de sa pensée, mais aussi dans ses colères ou ses affections. L'envie lui est venue de s'adresser sur un mode très personnel. Son dialogue à une seule voix avec l'ancien curé de Glaris se distingue nettement d'une enquête strictement historique. Zwingli n'est plus là pour répondre aux questions qu'on voudrait lui poser ni surtout pour contrer des opinions auxquelles il n'aurait peut-être pas souscrit. Raison de plus pour engager avec lui ce dialogue où sont en jeu les audaces, les fidélités et les libertés de la Réformation.